a busy bee

this week mcm sangat serabut,maklum lah dah nak habis sekolah. my jadual izz liddis.so much to go thru, yet a yippie month. habis sekolah dah nanti kan. alhamdulilah, praise to Allah. yayysss! but wait ohh gee spm tahun depan. grrr thats another chapter, sebenarnye kan spm ni really gives me the chills. belum nak spm pun lagi dah takut, sebab mcm spm ni the string for my future kot. gawat dong!-like all Indonesians say hihi Oh oh and sebenarnya esok dah boleh dpat baju class but for those yang eeee so eeeee nak bayar, we all have to wait. sumpah im mad, mad like a dog for its bone. marah okay, cause dah nak habis skolah baru nak dapat baju?asdfghjk me is mad here!not blaming anyone but hmm faster lah, mcm berzaman dah tggu.nways here is what im going to do


-25 exams pj and sivik -__-'
-26 to abang hafiz's wedding

and the ressssst

-1 nov habis exam!!
-9 nov school trip!
-13nov tra's
-14nov nana's housyy
-20nov with me gurls
-and btw 14th nov dah start spm yaw
-22nov pakai braces bawah

then the restttt

-dec 1 abang's day!
-dec 2 my day!!! hihi tolong bagi hadiah puhlease
-dec 22 kakak balik!!!!!!! major wooting, my sister frm lndon will be back!!
-dec 28 senior noight

SPM btw is another 22hari lagi, jadi kepada yang penduduki spm. give your best to achieve the best khrkhrkhr.thats ill for today, sleeptight lovies. hug Xx

Comments

Popular Posts